вторник, 17 февраля 2015 г.

Останнім часом...роздуми


Хворію...все ніяк не вичухаюсь...підвели мене мої нирки...з піску скоро хату збудую) Але я продовжую працювати в штабі, скільки вистачає сил. У неділю трошки загрузили в Артемівськ з ДГВ, сьогодні Олежку Браславського не скажу куди відправляю...

Та ось такі в мене роздуми, дуже невеселі. Приносять допомогу частіш люди прості, зовсім не багаті, часом останнє віддають... ми це пакуємо відсилаємо. Ні! Є в нас й ціла низка підприємців, яка допомагає! Але...вони теж не можуть пригнути више голови.

А є таке питання, без вирішення якого, просто втрачається сенс збору речей, - це паливо. От , якби компанії, які тримають заправки змогли  б , хоча б потрохи вирішувати це питання! Бо скількі ж ми можемо збирати кошти , витрачати свої на  солярку...а вона все дорожчає та дорожчає...

Може все ж таки , хтось з великів паливних босів відгукнеться? ну хоч раз у 2 неділі візьме на себе питання з заправкою? Дуже хотілося б в це вірити, бо  вже геть важко збирати на це гроші, збіднів простий люд. Здається мені, якщо припинити думати про надприбутки, якщо зглянутись на потреби волонтерів, які як мурахи везуть та везуть в армію все необхідне, то неодмінно знайдеться такий добродій.

Дякую усім, низький уклін вам, хто допомагає! Картка 4149 6258 0606 2814 ПриватБанк ( грн) Безсонова Ярослава

3 комментария:

  1. Альонка, ти - диво!!! Одужуй і хай на твоєму шляху буде багато світлих людей!!!

    ОтветитьУдалить
  2. дякую, дівчатка! Обов*язково видужую,- ну киди ж я подінусь)))

    ОтветитьУдалить