понедельник, 11 мая 2015 г.

Від перемоги до перемоги

Вот и провели ми захід від Ради волонтерів Дарницького р-ну м.Києва. Ну що сказати? Начебто все вдалося, усі задоволені, бійці, які у гості прийшли та артисти теж були у захваті від свята. Ну а ми, організатори втомилися , але що ж тут вже поробишь.

Перший ітог - зібрано 2912,00 грн, ця сума нас дещо розачарувала, але й те добре. Другий мій особистий ітог - тепер я знаю точно з ким із нашої Ради волонтерів я б пішла у розвідку, а с ким ще б подумала. Але це таки особисте!


Дуже була тронута Динь-Динь - Фрося Бурлакова, яка цілий день не жаліючи себе простояла на ніжках, робивши аквагрим діточкам разом с моєю донечкою Ярославою. Це мене вразило! Чесно!

Вразила мене наша Ина Туркеня, ми не дуже довго знайомі, але я у захваті  від її енергії та жертовності, бажання допомогти всім та всюди, - вона до самого кінця була з нами, не зважаючи, що з нею були її діточки! Це теж мене захопило!!!

Величезна подяка нашим бійцям, що залишилися допомогти нам жінкам зібрати великий польовий намет, дарма, що хтось був з паличкою, хтось в загалі на милицях! Бо ми вже не знали, як і бути!))) Уклін вам земной!!!

Ну і як же не подякувати всім нашим артистам,аніматорам, звукооператору та Аліку Старшому, ведучому Юрію Потапенко. Ви найкращи! Ми завжди можемо на вас покластися!

А далі дуже багато світлин, але трохи в разнобій, бо з різних фотоапаратів.Так що  пробачте за те, що хронологія не та, але загальний настрій є, а це основне!!!




















































































































































































































































































































Комментариев нет:

Отправить комментарий